Aan de slag!

5 november 2016 - Sydney, Australië

De eerste week is voorbij gevlogen..! Wat heb ik in een week al veel meegemaakt. In ben tot nu toe steeds in hetzelfde hostel verbleven, Sydney Beachhouse YHA. Hier heb ik veel leuke mensen leren kennen. Iedere avond word er in het hostel gezellig wat gedronken. Soms gaan we met een groepje naar het strand om daar wat te chillen. Wat een leven! Overdag heb ik deze week vooral veel dingen in Sydney gedaan. Naar verschillende stranden, parkjes, het centrum, noem maar op! Er is zoveel te doen en zoveel te zien dat ik keuzes moet maken. Een ding wat zeker is, is dat er weer wat geld binnen moet komen, want alles is duur hier! Gelukkig is er veel werk te vinden in Sydney. Ik ben donderdag aangenomen voor een baantje. Ik moet voor de organisatie Make a wish abonnees regelen in winkelstraten of winkelcentra. Het verdient goed, maar ik weet niet of ik het leuk vind, aangezien ik zelf altijd met een hele grote boog om deze mensen heen loop. Mocht het me niet bevallen, zoek ik gewoon weer verder! Er word van dag tot dag geleefd en dat bevalt me wel. Mocht ik volgende week uitgekeken zijn in Sydney, dan ga ik toch lekker naar Melbourne of een andere plaats die me leuk lijkt! Mensen in Australië zijn allemaal heel open en behulpzaam, ze zijn oprecht geïnteresseerd in je, waardoor het maken van contact met iemand makkelijk is. Zo kwam er maandag, toen ik op een bankje bij Manly beach zat, een Australische man met een koelbox naast me zitten. Hij bood mij een biertje aan en we hebben de hele middag gezellig gepraat over vanalles. Ik ben zojuist naar een hostel in het centrum verhuisd, omdat het van het andere hostel een uur reizen was naar mijn werk. Ik ben benieuwd of dit hostel mij ook zo goed bevalt. Wat mijn plannen voor volgende week zijn? Naast werken nog geen flauw idee! Heerlijk!
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Lars:
    5 november 2016
    Nice mate, mooi dat je zo van week tot week of dag tot dag kan leven en succes bij make a wish!
  2. Gioia:
    6 november 2016
    Geweldig om te lezen dion dat je het zo naar je zin hebt. Hahaha "dan ga ik toch gewoon naar melbourne" ja doen we gewoon ff. Leuk hoe je schrijft. Geniet van je nieuwe baantje en tot hoors.

Liefs vanuit thailand xx
  3. Mandy:
    6 november 2016
    Leuk dat je zo aan het genieten bent.Ik zie je gewoon op het bankje zitten...hahaha...heerlijk
    Geniet ervan
  4. Yvonne Loof:
    6 november 2016
    Goh Dion....dat klinkt goed! Geniet ervan!
  5. Yvonne Loof:
    24 december 2016
    Leuk om te lezen Dion! Wat fijn dat het zo goed met je gaat! Fijne feestdagen en een spetterend 2017!