Op naar de East coast!

22 maart 2017 - Melbourne Airport, Australië

Mijn verblijf in Melbourne was korter dan verwacht. Ik heb genoten van de stad, veel op het strand gelegen, de tourist uitgehangen en veel nieuwe mensen leren kennen. Mijn roommate uit mijn hostel heeft mij de stad en het uitgaansleven leren kennen. De parken en het centrum van Melbourne zijn prachtig. De parken zitten vol met leven, overal zijn mensen aan het picknicken of relaxen, maar er lopen ook possums, konijnen en veel andere dieren rond, die allemaal vrij tam zijn. Super leuk om dat zo te zien.
Werken in Melbourne was minder succesvol dan gehoopt. Ik had opnieuw een baantje in een café kunnen krijgen, maar dat zou maar voor een paar dagen in de week zijn. Toen kwam fundraising op mijn pad, hier zou ik 24 dollar per uur mee verdienen en aangezien ik niet langer dan een maand in Melbourne zou blijven, wilde ik dit wel een kans geven. Slechtste keuze ooit. De twee langste dagen uit mijn leven, dit werk kan ik dus echt niet doen. Wat een respect heb ik voor de mensen die dit wel kunnen. Ik heb na mijn tweede dag dan ook afscheid genomen van mijn baantje. Aangezien het weer er komende twee weken hier ook niet geweldig uitziet en ik uiteindelijk toch een baantje ergens aan de eastcoast wil, vlieg ik vandaag richting Brisbane! In Brisbane zie ik Cynthia, Jordy en Kim. We blijven twee dagen in Brisbane en daarna reis ik met hun mee tot Byron Bay. Uiteindelijk zal ik waarschijnlijk in Byron Bay afscheid nemen van Cynthia, Jordy en Kim en werk gaan zoeken. Dusss, op naar Brisbane!
Ohja! Gisteren kwam ik Max Verstappen toevallig tegen in de stad!

1. Romy:
    22 maart 2017
    Goede keuze! Goede reis vandaag en veel plezier in Brisbane.
  2. Simone Mortier:
    22 maart 2017
    Trots op jou broertje! Enjoy Brisbane!